Kvalita produkce v Číně a high tech produkty

Kvalita produkce v Číně a High Tech produkty

Za špatnou pověst Čínské kvality může zejména evropský zákazník a zejména pak ten český, kdy jedno a možná jediné kritérium je cena.

Evropská media se snaží Čínu prezentovat, jako zemi kde se žerou psi a nyní nově hlavně netopýři.

Stavba metra v Guangzhou

Metro v Guangzho má výrazně vyšší bezpečnostní standart než metro v Praze. Kždá stanice je vybavena detektorem kovu a na každe stanicei probíha kontrola zavazadel všech cestujících. Všechny nastupiště jsou vybaveny stěnou která se otevře po příjezdu vlaku a znemožnuje pad cestujícího do kolejiště. Každá stanice je vybavena pyrotechnickou soupravou na likvidaci výbušnin. Všechny zminované opatření jsou čistě preventevní a nejsou reakcí na nějaký konkrétní incident.

Je mi stydno za 4 km dálnic postavených v roce 2018 při pohledu na Čínskou infrastrukturu rychlovlaků. Na kouřící autobusy v Českých městech,  když vidím ekologicky  šetrnou dopravu v Čínských velkých městech. Dále pak Pražské projekty Open karta a Lítačka. …

To by bylo, ale na delší esej. Shrnuto Čína v mnoha parametrech DÁVNO předběhla Evropu a zcela jistě Čechy a je jiná od obrazu, který nám vykreslují evropská media.

Vysokorychlostní železnice v Číně, aneb jak České republice ujel vlak

Česká repulika je v budování vyskoryclostní železnice v těsném závěsu za Činou a dava Číně sebevědomý náskok .

Porovnání České a Čínské sítě rychlovlaku do roku 2020 - 16,000 km China  / Českská republika 0
Porovnání České a Čínské sítě rychlovlaku do roku 2020 – 16,000 km China / Českská republika 0
Vysoko rýchlostní železnice porovnání s Čínou  v roce 2030 začneme prvními 100 km vyrovnávat 300 násobný náskok Číny
Vysoko rýchlostní železnice porovnání s Čínou v roce 2030 začneme prvními 100 km vyrovnávat 300 násobný náskok Číny

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *